ADN pentru Succes

Tipuri de prototipuri
Pasul 5. Testarea cu utilizatorii
De ce nu ajută cercetările de piață clasice în design sprint
PARTEA VII - CUM PROIECTEZ SERVICII ȘI EXPERIENȚE NOI PENTRU CLIENȚI CU METODOLOGIA SPRINT?
Despre trainer și Introducere Curs Design Servicii
Ce inseamna să fim Creatori de Experiențe și să facem Design de Servicii?
Cât de importante sunt serviciile de Customer Care în viața unei companii
De ce este bine să gândim în termeni de Servicii Clienți și să ne focusăm pe acestea mai presus de Marketing
Care sunt caracteristicile Serviciilor de Succes pentru Clienții tăi?
Ce presupune sa-i rezolv clientului problemele?
Descoperiți PDF Branduri
Ce metode practice avem de aliniere a activitatilor de marketing la conceptul de Servicii Clienți?
Ce instrumente putem utiliza pentru o activitate excelentă de Servicii Clienți?
La ce ne folosește un Customer Journey și cum îl realizăm?
Frecvența cu care realizăm un Customer Journey
Cum facem Storytelling pentru Servicii Clienți reușite?
Ce este User Persona și la ce folosește?
Cum facem interviuri în profunzime cu clienții noștri si ce alte metode mai există
Cum adresăm punctele nevralgice ale activității noastre ca urmare a interviurilor cu clienții?
Cum primim feedback de la utilizatorii de servicii din mediul online?
Cât este de important Newsletter-ul companiei în activitatea de Servicii Clienți
3 of 4
Previous Episod
Next Episod

Ce presupune sa-i rezolv clientului problemele?

Pentru a accesa acest conținut, trebuie să cumpărați Construiește Servicii de Succes, Fii Feminină și Puternică la Muncă, Construiește-ți Brandul Personal or 6 Săptămâni Training LFS Feminitate de Succes.
Login
Accessing this curs requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?
Register
Don't have an account? Register one!
Register an Account

Registration confirmation will be emailed to you.